تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

در امتیاز دهی به خدمات ما شرکت کنید!

یکی از بزرگ ترین مراکز شیشه بری، تابان گلس می باشد که فعالیت های مربوط به شیشه بری شامل خدمات پنجره، تعویض پنجره قدیمی با دوجداره، UPVC و غیره انجام می دهد. خدمت رسانی گسترده و فعالیت این مرکز باعث شده که تبدیل به یکی از بهترین مراکز شیشه بری شود و حتی به کل تهران خدمت رسانی داشته باشد. قطعا برای مراجعه کنندگان کیفیت کار بسیار اهمیت دارد مخصوصا در زمینه شیشه و پنجره چرا که این دو مورد برای منازل و همچنین مراکز اداری بسیار اهمیت دارد. از پنجره با کیفیت مثل پنجره های دوجداره برای منازل و اداره جات اگر استفاده شود، آلودگی هوا و آلودگی صوتی کمتر و ناچیزی گریبان گیر ساکنین می شود به همین دلیل تعویض پنجره قدیمی با دوجداره از کار هایی است که نیاز هست در هر مکان صورت بگیرد. پس در ادامه با جزئیات بیشتر فعالیت این مرکز در حوزه ی تولید پنجره و انواع آن آشنا می شویم تا شما عزیزان از کیفیت کار اطمینان حاصل کنید.

ما در این مقاله سعی بر رضایت شما برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را داریم تا نه تنها از مزایا آن برای استفاده کننده آشنا شوید بلکه در حفظ محیط زیست خود نیز نقش بزرگی داشته باشد.

پنجره از گذشته تا به امروز!

پنجره از گذشته تا به امروز تغییرات بسیاری داشته و گستردگی این صنعت زبان زد عموم مردم است. در زمان گذشته که به دوران مصر باستان بر میگردد، از پنجره در ابعاد کوچک به منظور افزایش نور و ارتباط با محیط خارجی استفاده می کردند و با گذشت زمان، تغییر در اندازه و نوع پنجره ها به وجود آمد که استفاده از این وسیله را کارآمد تر کرد.پنجره از گذشته تا به امروز!

طرح ها و نقش های مختلف بر روی پنجره ها برای زیبایی بیشتر، بزرگ تر شدن و استفاده از قالب های فلزی برای عمر بیشتر پنجره در عصر صنعتی و غیره از جمله موارد پیشرفت در این حوزه و صنعت بود.

امروزه پنجره کاربرد های متفاوتی دارد و برای موارد زیر بیشتر استفاده می شود:

  • افزایش نور: به عنوان یک منبع نور طبیعی و کاهشنیاز به نور مصنوعی به کار می رود؛
  • تهویه: امکان تهویه طبیعی را به وجود میاورند؛
  • تزئین و زیبایی: طراحی و قرار گیری پنجره در زیبایی ساختمان ها مکان های مختلف؛
  • نقش ارتباطی: امکان ارتباط با محیط خارجی را برای ساکنان مهیا می کند؛
  • کنترل نور و دما: با استفاده از پنجره با کیفیت و مناسب، پرده ها و روکش ها میتوانید دما و نور را تنظیم و کنترل کنید.

تاریخچه پنجره سازی از گذشته تا به زمان حال نشان دهنده ی پیشرفت این صنعت است که در معماری و فناوری ساختمانی از آن استفاده می شود و اکثرا پنجره دو جداره برای آسودگی بیشتر در این موارد بکار می رود.

امروز بسیاری از مراکز در این زمینه فعالیت می کنند که یکی از آنها، شیشه بری تابان گلس است که انواع سفارشات پنجره حتی تعویض پنجره قدیمی با UPVC را انجام می دهد تا شما بتوانید از تکنولوژی روز دنیا در زمینه پنجره استفاده و از کار نهایی لذت ببرید.

پنجره های یو پی وی سی(UPVC) چیست؟

UPVCیا همان پنجره های غیر پلاستیک سازی شده(Unplasticized polyvinyl chloride) یک پنجره است که با توجه ویژگی های منحصر به فرد خود در ساختمان ها و منازل از آن استفاده می شود. از انواع ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق حرارتی و صوتی:بهبود کارایی انرژی در ساختمان ها و همچنین کاهش نفوذ صدا از بیرون به داخل از نمونه ویژگی های بارز این نوع پنجره است و عموم مردم را مشتاق به تعویض پنجره قدیمی با دوجداره می کند.
  • مقاومت در برابر آب و هوا:پنجره ها در گذشته عایق خوبی در برابر آب و هوا نبود و باد و برف و باران نفوذپذیر بودند اما، اما امروزه با جایگزینی و تعویض پنجره قدیمی با UPVC این مشکل حل شده است؛
  • طول عمر بالا:معلولا پنجره های UPVC طول عمر بالایی دارند و همین موضوع باعث می شود که این پنجره ها در حالت خوبی باقی بماند و مصرف کننده را علاقه مند به تعویض پنجره قدیمی با دوجداره کند.
  • مقاومت دربرابر زنگ زدگی
  • قابلیت باز و بسته شدن آسان
  • مقاومت در برابر آتش: به دلیل مواد غیر قابل اشتعالی که در آن بکار رفته مقاوم در برابر آتش است؛
  • قابلیت بازیافت: این نوع پنجره ها طوری طراحی شده است که قابل بازیافت باشد. پس تعویض پنجره قدیمی با دوجداره، جدا از فوایدی که برای مصرف کننده دارد به حفظ محیط زیست نیز کمک چشمگیری می کند.

تفاوت پنجره های UPVC و PVC

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره یکی از مواردی است که امروزه به آن اشاره می شود و به دلیل مواردی همچون آلودگی هوا، مسائل آلودگی صوتی و غیره حائز اهمیت است.این پنجره ها به دو دسته UPVC و PVC تقسیم می شوند.

پنجره های پی وی سی (poly vinyl chloride)، نوعی پلیمر شبیه به پلاستیک است که در ساخت لوازم روزمره ی ما استفاده می شود. پی وی سی از لحاظ وزن سبک بوده و انعطاف پذیری بالایی، شکل پذیری راحت تر، تحمل فشار و عدم شکستگی، سطح صیقلی و براق و همچنین مقاوم در برابر آتش سوزی از نمونه ویژگی های بارزpvc است.

پنجره های یو پی وی سی (unplasticized polyvinyl chloride)، ساختاری شبیه به پی وی سی دارد با این تفاوت که این متریال غیر پلاستیکی است و در ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC بیشترین کاربرد را دارد. این پروفیل نسل جدیدی از پی وی سی است که با تغییراتی در ساختار و ترکیبات سازنده، به عنوان محصولی جدید و با کیفیت تر روانه بازار شده و امروزه بیشتر از آن استفاده می شود.

اکنون نوبت به این رسیده است که به موضوع تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بپردازیم و از مزایا آن صحبت کنیم .

تعویض پنجره ی قدیمی با دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در بسیاری موارد می تواند کاربرد داشته باشید. یکی ازبهترین مراکز برای تعویض پنجره ی قدیمی با دوجداره، مرکز شیشه بری تابان گلس است که کار تعویض را انجام می دهد.

امروزه از پنجره های قدیمی بیشتر برای مناطق تاریخی یا منازل خیلی قدیمی به عنوان کافه یا رستوران کهحس سنتی بودن را به مردم می دهد استفاده می شود و حال و هوای زمان های قدیم را برای میان سالان و بزرگ سالان، مرور و بازسازی و همچنین برای جوانان ایجاد می کند تا از این احساس،نهایت استفاده برده شود. اما برای منازل امروزی و یا ساختمان های مسکونی کاربردی ندارد چرا که عایقی در برابر گرما و سرما نیست و همچنین در برابر بسیاری از آلودگی ها از جمله آب و هوا و صوتی نفوذ پذیر است.تعویض پنجره ی قدیمی با دوجداره

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری مخصوصا در این زمینه، پنجره های دوجداره طراحی شده که ساختمان ها و اداره ها، می توانند از این نوع پنجره ها برای جلوگیری از آلودگی صوتی و مشکلات آب و هوایی از جمله برف و باران استفاده کنند. تعویض پنجره قدیمی با پی وی سی در تهران توسط مرکز تابان گلس انجام پذیر است و این خدمت را در کنار دیگر خدمات خود در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

خدمات مرکز تابان گلس

مرکز تابان گلس یکی از بهترین مراکز شیشه بری تهران است که با ارائه انواع خدمات شیشه، آینه و پنجره، فعالیت گسترده ای را در کل تهران انجام می دهد.

یکی از خدمات مهم این مرکز عرضه ی پنجره و انواع آن است که فروش، اجرا و نصب پنجره های دوجداره را انجام می دهد. اولویت این مرکز، رضایت شما و کیفیت کار نهایی است بنابراین با بهترین و بروز ترین تکنولوژی و متد ها، در تولید پنجره و شیشه و حتی تعویض پنجره قدیمی با دوجداره فعالیت می کند تا لبخند رضایت را به شما هدیه دهد.

سرویس دهی خدمات به کل تهران و مناطق 22 گانه از دیگر مواردی است که انتخاب شما را برای سفارش خود آسان می سازد و یکی از مهم ترین دلایل برای انتخاب مرکز تابان گلس، قیمت مناسب به دلیل عدم وجود واسطه و تولید مستقیم از کارگاه است که شما می توانید مستقیما از خود کارگاه شیشه و پنجره خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره می توانید از طریق شماره تماس های درج شده با این مرکز تماس گرفته و اگر همچنان در مورد تعویض پنجره قدیمی با دوجداره شک دارید می توانید از مشاوران با تجربه این مرکز نهایت استفاده را ببرید.

تابان گلس با بیش از 70 سال تجربه با تیم کارشناسی متخصص و مجرب در خدمت شماست تا محصولاتی با کیفیت بالا وو دارای گارانتی را به شما ارائه دهد.

سخن آخر

شیشه و پنجره های مختلفی که امروزه در بازار ارائه می شود، از بروز ترین تکنولوژی ها و فناوری ها برای ساخت آن استفاده شده در صورتی که در زمان گذشته اینطور نبود. در گذشته از پنجره برای ارتباط با محیط خارجی و افزایش نور استفاده می شد اما امروزه با گسترش این صنعت پنجره هم عایقی برای سرما و گرما، عایقی برای آلودگی صوتی و آب و هوایی، استفاده بیشتر از نور طبیعی و غیره کاربرد دارد که با طرح ها و نقش های مختلف، کاربرد گسترده ای در زمینه عمران، معماری و ساختمان ها دارد. اگر پنجره ی شما قدیمی شده و قصد تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را دارید، می توانید با خیال راحت سفارشات خود را به مرکز تابان گلس که بزرگترین کارگاه عرضه شیشه و خدمات شیشه بری است و با تجربه چندین ساله ی خود، خدمات شیشه بری و تولید پنجره را ارائه می دهد، بسپارید. برای ثبت سفارش خود می توانید از طریق شماره تماس های درج شده و همچنین شبکه های اجتماعی اقدام کنید و برای یک محصول با کیفیت و با ضمانت ما را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *